29 ianuarie 2011

El Internado Laguna Negra - Internatul Laguna Neagră - online

Căutând pe internet pentru o vizualizare mult mai bună şi care să se încarce rapid nu ca şi pe megavideo, am găsit acest link:

http://el-internado.seriespepito.com/


Filmul rulează foarte repede şi are continuitate. Sper să vă bucure linkul :). Pe mine m-a bucurat şi am decis să-l dau mai departe pentru că şi eu am dat foarte greu de el şi m-a dezamăgit total să văd cât de greu găseşti un link video bun cu acest serial.

Apoi, AICI, veţi găsi câteva subtitrări în română pentru cei care nu înţelegeţi spaniola. Dacă voi mai găsi subtitrări şi pentru seriile 4,5,6,7...am să le adaug şi pe acelea.
Pe lângă asta, dacă  veşi da search pe google la torente, căutaţi printre altele: "The Boarding School Black Lagoon ". Aceste torente au subtitrare în engleză...poate vă ajută mai mult.

Eu una m-am transformat deja într-un fan înrăit. După mine, serialul putea fi mult mai lung. Avea subiect, putea fi amplificat, iar finalul amânat..., dar, e bine şi aşa. Bine că l-au făcut!




Acum, vă las să aveţi o seară plăcută şi plină de zâmbet bufniţelor :) ! 
Buha am plasat-o în fotografie, pentru că aşa cum i-am spus Andrei, trebuie să ne amintim cum "bufniţăm" noi ca nebunii pentru un serial! :)))

10 comentarii:

cherie spunea...

L-am urmarit si eu ! Este foarte placut. Acum, cat sunt la Bucuresti, nici internetul nu merge ca SA POT URMARI EPISOADELE NICI LA TELEVIZOR NU AM POSTURILE CARE TRANSMIT SERIALUL DAR am vazut pe calculatot inainte si m-a incantat. Mai urmaream si Merlin. Desi este o poveste, cea a regelui Artur inainte de a deveni rege si a vrajitorului Merlin, imi place mult cum e tratat subiectul. Sunt "la mintea copiilor !"

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Da, şi mie îmi plac filmele despre legenda regelui Arthur. Aproape orice film pe tema asta :).

Anonim spunea...

Am urmarit toate seriile cu mult interes, te prinde si parca nu te-ai mai opri pana nu-l vizionezi pe tot. Dar, la sezonul 7 am intampinat o problema, nu se incarca niciun capitol :(

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Uite, aici gasesti seria 7, toate episoadele:

http://el-internado.seriespepito.com/capitulos-septima-temporada-7/

Cred ca cei de la Antena3 Spania au scos seria.

Unknown spunea...

poti posta link-urile cu torentele care au subtitrare in engleza? am cautat si nu am gasit...
multumesc mult.

Ileana spunea...

salutare!

am gasit toate cele 7 sezoane pe un free torrent extern si am reusit sa descarc subtitrari in limba romana pt 6 sezoane.
daca va pot ajuta sa le descarcati, contactati-ma. andreeaw2000@gmail.com
in total cele 7 sezoane au cam 44gb. se vad bine (ca la tv), sunt vorbite in spaniola si cu subtitrare in franceza, dar puteti pune subtitrarea in lb romana.

kiki spunea...

pt Andreea , pune si tu te rog un link cu subtitrarile in lb romana de la sezonul 7;
multumesc

Anonim spunea...

nu mi se inacrca nici un episod, imi apare reckama si dupaia nimic... dc oare?

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Da...m cei de la Antena 3 Spania au scos filmul. Am introdus un nou link. Aici gasiti toate seriile, Vizionare placuta.

adrianpetre spunea...

Am deschis recent un blog in care voi posta toate sezoanele cu subtitrare in romana.
pentru cei interesati vizitati http://internatul.blogspot.com