23 martie 2011

Legendele Palatului Concubina Regelui - online, subtitrat

După cum bine ştiţi, la TVR a început un nou serial coreean. Nu l-am văzut de la început, dar mi-a plăcut de la primele secvenţe. Am regăsit în el actori deja familiari, iar asta m-a bucurat. Nu am să povestesc nimic din el, cei care urmăresc astfel de seriale ştiu deja despre ce e vorba, iar cei care nu urmăresc, poate vor dori să descopere chiar ei despre ce este vorba. Totuşi, serialul aduce din nou în discuţie iubirea, onoarea, respectul faţă de părinţi, faţă de oamenii de lângă noi, puterea sufletului şi înţelepciunea.


Episodul 1 - partea 1
Episodul 1 - partea 2

Episodul 2 - partea 1 
Episodul 2 - partea 2

Episodul 3 - partea 1
Episodul 3 - partea 2

Episodul 4 - partea 1
Episodul 4 - partea 2

Episodul 5 - partea 1
Episodul 5 - partea 2

Episodul 6 - partea 1
Episodul 6 - partea 2

Episodul 7 - partea 1
Episodul 7 - partea 2

Episodul 8 - partea 1
Episodul 8 - partea 2

Episodul 9 - partea 1
Episodul 9 - partea 2

Episodul 10 - partea 1
Episodul 10 - partea 2

Episodul 11 - partea 1
Episodul 11 - partea 2

Episodul 12 - partea 1
Episodul 12 - partea 2

Episodul 13 - partea 1
Episodul 13 - partea 2

Episodul 14 - partea 1
Episodul 14 - partea 2

Episodul 15 - partea 1
Episodul 15 - partea 2


Restul episoadelor le găsiţi AICI !

10 comentarii:

Nistor Ramona spunea...

Vai Rami! şi azi am râs cu lacrimi, filmul acesta seamănă mai mult cu o comedie, dar vai ăla de la academia muzicală tânărul acela care e şeful lui Donghi :-)))))))))))ha ha exact ca vecinul meu Levi hahahaha...şi la moacă şi în caracter seamănă, vai şi Levente e la fel de prăpădit ....Da şeful mare...şi până acuma mi-a plăcut jocul lui, dar simt că îmi place din ce în ce mai mult de el...vai de ar fi şi Ho la fel de frumos...ahhhh!!!

deja-vu spunea...

Si tu il privesti... nu suportam serialele, dar astea coreene m-au facut sa renunt la obiceiurile mele.:) Un weekend linistit!

cherie spunea...

Lady, sunt clienta ta zilnic de acum. Am inceput sa ma uit la serial mai tarziu si acum la tine vad inceputul serialului.
Uite ca sunt dragute filmele coreenilor ! Nu m-as fi gandit !

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Rami, de aia îmi plac mie aceste seriale :). Sunt pline de neaşteptat, de intrigă, de iubire, de comedie, de înţeşepciune. Eu aproape l-am văzut deja pe tot şi pe măsură ce mă apropii de sfârşit îmi doresc să-l mai revăd şi altfel decât cu sufletul la gură. Te ţine în suspans până în utlima clipă...

Ho al tău nu ştiu cum va fi, dar aşa ceva îi lipsea lui Yuşin :). Asta tot spuneam eu că dacă avea era bărbatul perfect! :)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Deja Vu, eu nu urmăream nimic până nu demult. Mă uitam la un film pe calculator, sau în câte un sfârşit de săptămână şi cam atât :). Telenovelele am urmărit una prin 90...era cu o tipă oarbă şi apoi una cu o răzbunare. Primele şi ultimele :). Nu am răbdarea şi mi se par prea trase de păr. Filmele coreene au fost o mare surpriză pentru mine apoi o dragoste adevărată :).

Un sfârşit de săptămână frumos îţi doresc şi eu draga mea!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Cher să ştii că deşi sunt o fană a asiaticilor şi a Asiei, nu m-am gândit nici eu că pot face astfel de seriale. Eram obişnuită cu îia care zburau pe sus şi se luptau :). Sinceră să fiu alea nu mi-au plăcut niciodată. Chinezii au alt stil...poate de aia :). Totuşi, după Bruce Lee, singurul chinez care îmi place enorm de mult cum luptă este Jet Li. Este remarcabil! Mă bucur că am putut să te aduc oarecum lângă mine la Tv să urmărim împreună serialul :).

Aniola spunea...

Imi plac enorm serialele coreene si cat de bine interpreteaza actorii din coreea...
Numai bine!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mie ce mi se pare ciudat este faptul că sunt foarte, foarte tineri unii dintre ei şi sunt...impecabili! Respect şi faptul că generaţia mai în vârstă oferă încredere şi responsabilitate generaţiei tinere.

Mă bucur să te ştiu pe aici. Blogul şi munca ta e remarcabilă...

Anonim spunea...

http://newsblogmd.blogspot.com/2011/04/legendele-palatului-concubina-regelui.html

MD spunea...

CLICK-AICI-PENTRU-Dong-Yi-Legendele-Palatului-Concubina-Regelui
Legendele palatului: concubina regelui episodul 60
Legendele palatului: concubina regelui episodul 59
Legendele palatului: concubina regelui episodul 58
Legendele palatului: concubina regelui episodul 57
Legendele palatului: concubina regelui episodul 56
Legendele palatului: concubina regelui episodul 55
Legendele palatului: concubina regelui episodul 54
Legendele palatului: concubina regelui episodul 53
Legendele palatului: concubina regelui episodul 52
Legendele palatului: concubina regelui episodul 51
Legendele palatului: concubina regelui episodul 50
Legendele palatului: concubina regelui episodul 49
Legendele palatului: concubina regelui episodul 48
Legendele palatului: concubina regelui episodul 47
Legendele palatului: concubina regelui episodul 46
Legendele palatului: concubina regelui episodul 45
Legendele palatului: concubina regelui epsidoul 44
Legendele palatului: concubina regelui episodul 43
Legendele palatului: concubina regelui episodul 42
Legendele palatului: concubina regelui episodul 41
Legendele palatului: concubina regelui episodul 40
Legendele palatului: concubina regelui episodul 39
Legendele palatului: concubina regelui episodul 38
Legendele palatului: concubina regelui episodul 37
Legendele palatului: concubina regelui episodul 36
Legendele palatului: concubina regelui episodul 35
Legendele palatului: concubina regelui episodul 34
Legendele palatului: concubina regelui episodul 33
Legendele palatului: concubina regelui episodul 32
Legendele palatului: concubina regelui episodul 31
Legendele palatului: concubina regelui episodul 30
Legendele palatului: concubina regelui episodul 29
Legendele palatului: concubina regelui episodul 28
Legendele palatului: concubina regelui episodul 27
Legendele palatului: concubina regelui episodul 26
Legendele palatului: concubina regelui episodul 25
Legendele palatului: concubina regelui episodul 24
Legendele palatului: concubina regelui episodul 23
Legendele palatului: concubina regelui episodul 22
Legendele palatului: concubina regelui episodul 21
Legendele palatului: concubina regelui episodul 20
Legendele palatului: concubina regelui episodul 19
Legendele palatului: concubina regelui episodul 18
Legendele palatului: concubina regelui episodul 17
Legendele palatului: concubina regelui episodul 16
Legendele palatului: concubina regelui episodul 15
Legendele palatului: concubina regelui episodul 14
Legendele palatului: concubina regelui episodul 13
Legendele palatului: concubina regelui episodul 12
Legendele palatului: concubina regelui episodul 11
Legendele palatului: concubina regelui episodul 10
Legendele palatului: concubina regelui episodul 9
Legendele palatului: concubina regelui episodul 8
Legendele palatului: concubina regelui episodul 7
Legendele palatului: concubina regelui episodul 6
Legendele palatului: concubina regelui episodul 5
Legendele palatului: concubina regelui episodul 4
Legendele palatului: concubina regelui episodul 3
Legendele palatului: concubina regelui episodul 2
Legendele palatului: concubina regelui episodul 1
CLICK-AICI-PENTRU-Dong-Yi-Legendele-Palatului-Concubina-Regelui